At work!

Nu börjar dagen närma sig slutet...vi är klara med allt för kvällen och jag ska snart gå och rapportera...
Bara sitter här och längtar tills jag kommer hem och kan läsa...åh boken som jag började läsa igår är riktigt bra! Fast det är dubbelavsnitt av Cougar Town ikväll så jag kanske får bärga mig till imorgon...haha vilket i-landsproblem!

Hade ställt klockan imorse, inte ofta jag gör det när jag jobbar kväll...men jag hade bestämt träff med Cecil för en pw...i regnet..men det va riktigt skönt att komma upp tidigt och komma igång...fast sen när jag hade duschat och ätit frukost kröp jag ner i sängen igen och läste tills det var dags att gå till jobb...mysigt!
Nä nu får jag väl gå och se om här är något att städa eller fylla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0