Jag får inte nog!

Solat hela dagen ute hos mamma och pappa...badat i poolen, läst, snackat, NJUTIT!
Nu är sommaren här på allvar...lovely!

I fredags var det ju midsommar...morgonen spenderades på jobb med härlig midsommarfrukost och duktiga patienter :)
Snälla Birgitte släppte mig jättetidigt från jobb så jag hann hem och göra kransar...så det gjorde jag och Cecil...varsen jättefin krans och en till Tommy i present för att han höll i kalaset :)
Jättetrevligt...lekar, mat, sprit och glad stämning...slutade aningens tidigt men så blir det ibland...jag mådde iaf skitbra dagen efter :)

Efter städning hemma hos Tommy så spenderades lördagen i Cecil och Mickes soffan med Tommy och dom kollandes på film...sen tog vi oss in till Malmö för Jensens och bio...härlig lördag...trött som satan på kvällen så jag somnade gott så fort huvudet nuddade kudden!

Nu ska jag ut och springa en runda med Cecil...6 km senast...får se vad vi orkar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0