Jodå så att...

Ännu en helg...och vilken helg sen :)
Student för Alex i fredags...riktigt skoj, trots att vi va gamlingar bland alla ungdomar :D
Blev en runda inom A9 efter studenten där jag mötte upp bror med vän och sen kom Carro...sen blev det efterfest hos Elly och en promenad hem på morgontimmen!
Trött som ett djur på lördagen men ändå asade jag mig upp och cyklade bort till mormor och morfar och la mig i solstolen...Sen blev det lunch och så kom Katta dit och henne har jag inte träffat på alldeles för länge så det va himla trevligt...

Efter solningen så va det bara hem och fixa sig och sen stack jag och Cecil in till Malmö för att överraska Micke som befann sig hemma hos Tommy helt ovetande om att vi skulle fira hans födelsedag! Han blev iaf jätteglad :)
Rosé på balkongen, sen Rådhuskällarn, förfest hos Tommy och sen blev det Hipp där typ hela Trelleborg va...men det va riktigt roligt...efter en något dramatisk avslutning som vi ändå fick rätt på tillslut så kan jag sammanfattningsvis säga att det va en toppenkväll!

Morgonen blev mys och sen hämtade pappa mig...lika osocial som vanligt på söndagar hemma hos föräldrarna så somnade jag i soffan på terassen och sen förflyttade jag mig in i lillebrors rum och kollade på tv...
Nu kommer jag säkert inte kunna somna ikväll...fast sova är jag ju ganska så bra på så det blir kanske inga problem trots allt...nä nu jag nog ägna mig åt lite mer tv tittande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0