Kärlekshelg!

Nu har jag gjort min jobbhelg för denna gången...har gott ovanligt fort och varit allt annat än stressig!
I fredags hade jag en träff med flickorna hemma hos Andréa att se fram emot....väldigt trevligt va det...blev utgång...eftersom A9 va fullt så fick vi gå till Lyktorna...kanske inte det trevligaste stället men live-musik och trevligt sällskap kan väl göra en kväll riktigt najs trots allt :)

Lördagen bjöd på frukost på Bönorna med Tommy, Cecil och Micke, gött! Sen slog vi oss ner i parken och lapade lite solsken...tills jag va tvungen att sticka till jobb...mindre kul att behöva gå in i grottan när det är så fint väder...
När kvällen på jobb va slut hade jag fått sms om att det vankades förfest hos CoM...men trött som ett djur så stack jag bara dit förlite umgänge och sen gick folket ändå så då la jag och Cecil oss i sängen...blev ingen lång stund innan jag stack hem för att sova...somnade som en stock och sov tills klockan ringde imorse....tur jag ställde den kan jag säga!

I lördags hade vi riktig mysdag på jobb...kollade på bröllopet, åt jordgubbar och glass och skålade i cider! (Och tog ringningar däremellan förstås!!)
Väldigt fint va det...Victoria va så otroligt vacker och klänningen va verkligen supersnygg! Dom ser så genuint förälskade ut...hoppas verkligen dom blir lyckliga och får många söta små ungar!
Såg Daniels tal idag på jobb och det va nästan så det smög sig fram en tår...så kärleksfullt!
Jag vill också gå på bröllop!!!!

Nä nu ska jag avsluta denna otroligt onyttiga helg med en skål popcorn...imorron håller jag tummarna för fint väder så jag kan ligga vid poolen och ha det skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0