Kasst!

Nä löprundan va ingen hit för min del idag...höll på att dö av håll efter 3 km...inge bra alls...men tror vi sprang 4 km ändå....kom ut iaf :)

Nu börjar det kännas att man legat i solen hela dagen...härligt!
Laddar iPoden med en massa ny musik...ska försöka va lite seriösare med min träning denna veckan...
Det är väl så när det är sommar...man längtar fruktansvärt till sina lediga dagar...alltså har jag redan börjat planera för helgen...haha...hoppas bara det blir lika fint väder som denna!
Kanske lite grillning hos mamma och pappa på fredag...hade varit mysigt...terassen på sommaren är guld!
Pappa ska nog lägga klinker på balkongen i veckan...så kanske borde jag ha en invigningsfest för den nya balkongen...bjuda lite på min tysklandssprit...ja planer!!
Och brunch hos Katta ska också planeras in med fjällorna....

SOMMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0