Med sand i ögonen!

Hela dagen idag har varit en dimma...jag har verkligen inte varit mig själv...har nog aldrig varit så trött på jobb någonsin...satt nästan och sov framför datorn...stackars mina och Marilenas patienter vi va båda lika sömninga...
Kanske inte så svårt att gissa att jag somnade i soffan när jag kom hem...

Fast när jag kom hem väntade en trevlig överraskning...nämligen en toalett....äntligen :)
Så innan jag somnade på soffan fick jag ju städa upp efter vaktmästaren...så blev det dammsugigt och torkat golven i resten av lägenheten också...

Gjorde precis en riktigt god middag...kikärtor stekta med lök och massa kryddor och till det parmesanpanerad kycklingfilé...skoja att det överträffade mina förväntningar, det blev riktigt gott!
Nu ska jag kolla på Glee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0