Snälla stanna....

...det hade varit så härligt om solen ville stanna hela veckan...gärna ända till söndag!!
Idag slutade jag redan halv två wooho...så jag stack hem och hämtade bikinin och cyklade hem till mormor och morfar och la mig i solstolen...det va superhärligt...somnade omgående med musik i lurarna och vaknade en stund senare lagom för att vända på fläsket och sen läste jag i en timme....oh sommar!
Fick i samband med mitt besök en service på min cykel av moffe och rabarber av mormor :)
Bästa morföräldrarna i hela världen!

Så när jag kom hem lagade jag gryta...blev faktiskt precis som pappas, dvs jättegod!
Och sen gjorde jag rabarberpaj...och nu står den här och väntar på att bli uppäten...Andréa kommer om en stund och ska hjälpa mig :)
Också är det ju GA idag också...what a day...
Och imorgon är det torsdag och sen är det FREDAG :)
Veckan har gått så snabbt...I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0