Sova, sova, sova!

Har en massa överskottsenergi som bara vill ut...råkade somna i solen på balkongen i 40 min, förflyttade mig in i sängen och sov vidare i 1 timme och 20 minuter...inte så himla smart...
Efter att jag hade lagat middag, som btw blev riktigt god, lax, sockerärtor, ärtor och rivna morötter, ville jag bara ut och röra på mig...men nä...väntade på att Carro skulle dyka upp så det blev skit med det...
Började städa lite men insåg att här säkert kommer bli skitigt igen innan helgen så jag väntar med det tills imorgon...ja jag får inte riktigt tummarna ur rumpan idag! Samma sak på jobb...alldeles för lite att göra vilket ofta leder till att istället för att vara väldigt effektiv blir man glömsk och lat...not good!

Imorgon blir det jobb och sen hem för att fixa inför midsommarafton...handla mat, blommor...ja lite pyssel!
Midsommarafton och jag jobbar inte dagen efter...känns rätt gött faktiskt :)
Och tydligen ska det bli riktigt fint väder i helgen...man kan ju alltid hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0