Svävar!

Jag går lite på moln idag tror jag...för inget speciellt egentligen...
Har bara varit en bra dag!
Jobb idag gick jättesnabbt...som jag säkert tjatat om tusen gånger tidigare men gud va jag älskar mitt arbete...hatar att gå upp tidigt på morgonen och jobba helger och röda dagar men just jobbet gillar jag som tusan...alltid någon som gör en glad :)

Efter jobb idag satt jag på balkongen i en timme innan jag och mamma stack ner till stan...skulle hitta kläder till mamma som hon skulle ha på studenten...gick sådär...ett par fina jeans blev det men inte mer!
Fick med mig hem ett jättesött nattlinne som mamma bjöd på :)

Sen bjöd jag mamsen på middag och rabarberpaj!
Och nu ska jag fixa Alex studentpresent...för imorgon tar han ju studenten...tänk lille Alex som kräkte på min kudde när vi va små...ja herregud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0