Taaadaa!

Puh vilken dag det har varit idag...en enda röra på jobb...nu märks det verkligen att vi har sommar och "semesteröppet"...en massa medicinpatienter som vi inte brukar ha blandat med våra plastiker...och idag va vi bara två sjuksköterskor på en massa patienter...men det gick riktigt bra...vi va väldigt upptagna mest hela tiden men det va en rolig kväll som verkligen gick undan!
Fanns inte tid att tänka på annat och det va faktiskt ganska skönt!

Innan jobb idag så masade jag mig upp ganska tidigt och cyklade bort till mormor och morfar för att umgås lite och sola :)
Måste ju ta tillvara på tiden när man jobbar hela sommaren...så det blev lunch där och så kom lillebror också en sväng...fick honom till att köra ner och köpa en tv till mig!
Så när jag kom hem stod här en sprilans ny 42" plasma HD-ready...skitfin :)
Men nu känner jag mig aningen fattigare...och ändå inte!

Nä imorron är det på det igen, sovmorgon, sola och jobba...så nu ska jag hoppa in i duschen sen väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0