Täpper till utflödet!

Idag kom skattepengarna wwwiiiee :)
Eftersom det blev en ganska dyr helg med en massa taxiturer och utgångar och allt möjligt så va dom väldigt välkomna...nu slipper jag leva på vatten och bröd till löning!
Ska försöka övertala pappa att köra mig in till Malmö på lördag och köpa en ny tv...nu ska det blir en ny tv...det SKA det!
Men för att inte känna mig alldeles för slösig så satte jag in lite pengar på Thailandskontot...kan meddela att jag faktiskt när det väl gäller att spara är ganska bra på det :)

Idag har varit en allmänt seg dag...jobb va segt, hade inte alls någon bra stickedag och då är det bara skit och sen hade vi inte så många patienter så det va rätt trist...
Men solen sken iaf när jag kom hem så det blev 45 minuter på balkongen och sen gick jag in och la mig i sängen och sov en halvtimme (underbart!!) tills Cecil väckte mig för det dagliga snacket :)
Får se om det kanske blir någon pw ikväll...nu ska jag käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0