Andas!

Varför håller jag andan när jag kollar senaste händelser på facebook?
Konstigt...helt omedvetet men rätt jobbigt :D

2 av 4 dagar avklarade...
Gårdagenskvällen bjöd på en massa springande på jobb...en söt dam frågade mig om jag någongång hade haft stegräknare på mig under ett jobbpass så som jag for fram och tillbaka...men det man inte har i huvudet har man i benen får jag bittert erkänna...kvällen gick iaf snabbt!

Sen blev det inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Boel...mycket trevligt att få träffa henne och lite andra gamla klasskamrater! Men jag va ganska mör så det blev ingen sen kväll för min del...redan halv ett låg jag i sängen!
Kom hem till en skinande ren lägenhet...nästan finare än jag lämnade den...bror och Sara hade tagit mina hot om att diska på största allvar :)

Nä nu ska jag fixa mitt skattbo till hår innan det är dags för ännu en kväll på lasarettet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0