Ångest och längtan!

Fan va kul att alla i hela världen ska ut och festa denna lördag och själv sitter jag här i mjukis och har fetaste lördagsångesten som funnits...jag vill inte jobba imorron...jag vill öppna en av mina många bag in boxar och börja fixa mig för utekväll!!!
Jag har inte varit ute på en hel evighet...det är sorgligt...ser verkligen fram emot de två nästkommande helgerna...då är jag långledig....weeeiii...då ska det fantamig ut och dansas...tom i Malmö kanske woho!!!!
Och så fyller jag ju år :)

Tysklandsresan igår va verkligen en upplevelse...
Vi missade båten med en bil iprincip...för sen va vi först på...jepp...fick stanna i en jäkligt brant uppförsbacke...
Danska är så väldigt roligt...isterninger :P internt jaaa!
Det ända (förutom spriten) som jag ville ha på vår resa va en pölse...i restaurangen på båten va dom slut...så tänkte vi att ja men då kan jag köpa en när vi gått ut från affären...men NÄ då hade pölsemannen stängt!
Spriten fick jag iaf...handlade en hel massa fast jag hade gjort upp en budget...spräckte den med flera hundralappar! Lätt värt det nu kommer jag slippa gå på Systemet på skitlänge :)

Har haft en riktigt bra dag på jobb idag...strukturerad och lugn...snabbt gick den också!
Nu vill jag helst bara att det ska va torsdag!! Gud va det hade varit härligt!
Nu ska jag ta min ångest och lägga mig under filten...får väl gå och lägga mig redan nio för inatt ska vi ju ställa fram klockan en timme...men tack den helgen jag börjar sju!!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Jag e också hemma och deppar ner mig för att jag inte ska ut... !

2010-03-27 @ 20:27:26
Postat av: Andréa

HAHA. Så jävla rolig spritresa.. :)

Undrar hur haren mår?

2010-03-29 @ 19:35:17
Postat av: Jennifer

Hannah va skönt att veta att det inte bara va jag...kändes onekligen så!

Haren sitter kanske kvar under Kattas bil :P

2010-03-29 @ 21:18:30
Postat av: Moster Katta

Superrolig resa! Jag kände mig 20 år yngre när jag fick umgås med ungdomar en hel dag!!!

Haren hade jag glömt bort!Jäkla otur! Nu när det är påsk och allt....



2010-03-31 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0