Är detta en hint eller?

Jag tror min hyresvärd vill frysa ut mig...här är så svinigt kallt i min lägenhet...inte särskilt normalt att gå runt med halsduk och vantar...längtar lagom mycket till sommaren!
Imorse trodde jag på allvar att tänderna skulle trilla ut som jag hackade tänder...och varmvattnet kommer inte förrän efter flera minuter....wtf!
Hade dessutom världens sämsta hårdag och va sen till jobb....yes!

Haft en ganska normal dag idag trotsallt...gick fort hela förmiddagen...kom igång ganska sent med prover och allt men jag stack i hundranittio så allt hanns med ändå :)
Lite snabbrond med snyggdoktorn! Och sen segade sig eftermiddagen förbi som vanligt!

Har precis tagit mig en power-nap och ska snart iväg och boxas med ms S!
Moster ringde precis från Italien...hon hade köpt ett helt kilo parmesan till mig...haha kommer äta ihjäl mig på Parmesan...fast näää det är ju så jäkla gott!
Hon satt på ett fik mittemot Domo (tror det stavades så)...en jättekyrka där jag blev attackerad av duvor när vi va där...usch äckliga djur! Men lyckost henne!
Tur Cecil ringde idag och pushade på att vi snart måste beställa flyg...känns lite närmre till vår resa då :)
Nä nu måste jag verkligen byta om till träningskläder!

Btw...GA igår ooohhh :D
Idag Criminal Minds!
Imorron blir det nog käk hos Cecil och Micke och sen en film...känns igen från föregående fredagar eller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0