Fortsätt...

...kan inte helgen bara vara liiite till!
Fredagen: slutade tidigt på jobb...sen ner till stan och fixa lite...fick äntligen införskaffat en ny mobil...HTC Tattoo blev det..har lite svårt att vänja mig vid touchen men den är så snygg så det kommer bli skitbra!
Sen blev det tacos hos Cecil och Micke och en film på det...
Lördagen spenderade förmiddagen på jobb...sen hem och sova i en halvtimme och sen va det bara på det...fixa sig och sen hem till mamma och pappa för en öl...sen va det 18-årsfest för Sara :)
Jättetrevligt!!
Natten slutade som så många helger förr...

Idag blev det mysmorgon...sen bullar, pannkakor och hallonpaj hos Micke och Cecil...en film (som jag sov mig igenom) och sen hämtade moster upp mig och lagade risotto och kycklingfilé till mig!!! Gott!
Sen kollade vi en film...och nu sitter jag här!
Vill inte att helgen ska ta slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0