Impossible means nothing to me!

Idag gav jag mig själv en klapp på axeln...har skött om mina patienter riktigt väl och fick både en och två kramar idag när dom gick hem :)
Tycker dessutom att det är himla kul förtillfället på jobb...känner att jag har koll på ett och annat...men usch va tiden kan gå långsamt ibland!
Slutade iaf lite tidigare idag än vanligt...redan halv tre :)
Skulle ner och sola men givetvis va där fullt...så det blev hem till soffan istället och där slocknade jag direkt!

Har precis varit en runda på Willys med Cecil...handlat lite till påsken och fyllt på skafferiet...behövdes verkligen!
Fick kräka av mig lite vilket alltid är skönt...är inte precis uppe i nån formtopp för tillfället men Cecil gör alltid att man känner sig glad...jag håller mig flytande...nä så farligt är det inte jag är rätt långt över ytan!

Imorron är jag ledig :)
Ska spendera heeela morgonen i sängen och sen blir det en runda till stan...håller tummarna för att vi ska kunna sitta i solen och fika!
Klippning fick jag beställt idag och lite överraskad blev jag när hon hade tid till mig redan imorron :)
Yes så va det med det...nu ska jag se ännu ett avsnitt av OTH...förlora mig in i deras värld!

Kommentarer
Postat av: Boel

Oj, sovmorgon idag alltså? Då hoppas jag att mitt SMS inte väckte dig. :) Puss på dig darling!

2010-03-30 @ 09:04:45
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0