Kass dag!

Märktes väldigt mycket att jag inte sovit många timmar denna helgen när jag vaknade imorse...usch!
Hade haft en dröm precis innan jag vaknade som inte riktigt ville släppa...va jättetörstig och klunkade nog två liter innan jag gick till jobb...och knäckemackorna riktigt hånade mig på tallriken och växte i munnen...
Väl på jobb gick det lite bättre...fick kurera mig :)

Efter jobb hämtade jag saker från hm...fin klänning!!
Sen blev det en pw med Andréa...riktigt skönt va det!
Sen hem till soffan där jag däckade direkt...har sovit fram till åtta...funderade starkt på att gå och lägga mig och sova för natten...men jag måste se Svenska Hollywoodfruar, dom är ju så roliga!

En sak som va riktigt bra idag är att jag får tillbaka fina pengar på skatten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0