Mask eller myra?

Idag blev jag ledig...skulle egentligen va ledig till helgen men en av mina arbetskamrater blev sjuk så jag får hoppa in och jobba ett morgonpass på lördag...känner inte alls för det...men va gör man inte?

Passade mig perfekt att va ledig idag iaf...skulle nämligen tvätta...så det håller jag på med nu!
Har städat...plockat undan, fixat balkongen (dvs tagit bort julbelysningen)...!
Och eftersom solen sken imorse och Joel tyckte jag va lat om jag inte gick ut på en power walk så gjorde jag det...en hel timme blev det...frös inte lika mycket idag när långkalsongerna va på :)

Ska snart ner och fika med Cecil och fixa lite ärenden...nu när jag inte ska va ledig på lördag får jag trycka in så mycket som möjligt idag...flitig!!!!
Sen blir det en runda hem till Boel för att kolla på hennes nya lägenhet :)
Och förhoppningsvis ett step up-pass med Andréa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0