No return!

Onsdagen bara försvann...gillar!
Dagen på jobb gick skitsnabbt men med tanke på att jag hade en massa att göra hela tiden så vad det inte så konstigt...bara en massa rolig dessutom...antibiotika, hänga blod och sånt!
Sen efter jobb träffade jag sjukisen Cecil och Micke...betalade resan så nu är det verkligen spara, sparar, spara som gäller!
Nu är det liksom verkligen spikat...ingen återvändo (okej lite överdrivet har ju avbeställningsskydd men ändå!)...bara typ sju månader att räkna ner!
Sommar först!!!

Efter lite middag så hamnade jag i soffan där jag ganska snabbt somnade....
Vaknade och trodde på allvar att jag skulle drabbas av köldskador...fy fan va kallt här är...fick göra te bara för att få upp värmen!

Ingen träning idag...jag är sämst! Träning varannan dag...äter bara en massa skit....kakor och sånt på jobb...inte alls bra...har lovat mig själv att efter min födelsedag så ska det bli andra bullar...innan dess är det knappt lönt att va hard core eftersom jag planerar att dricka en massa sprit på alla fester som väntar...och ska åka till Tyskland med Andréa den 26:e och inhandla en massa gott :)
Snart GA så nu ska jag krypa under mina två filtar...möjligtvis ett täcke också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0