Optimist!

Trodde verkligen jag skulle hinna allt idag...men ack nä!
Boel va den som fick dra de kortaste strået...men jag ska gottgöra henne som attan sen!
Fick iaf fikat lite med Cecil...konstigt att man kan prata så ofta och ändå har vi alltid lika mycket att avklara :D
Och träning med Andréa blev det också...fick bli core men det va helt okej....
Nu har jag precis tryck i mig kycklingfilé i vitlökscreme fraiche...gooott!
Har hallon på upptining till kvällens höjdpunkt....GREYS ANATOMY!!!!
Ännu en säsong utan Hannah bredvid mig i soffan :(
Men om nån helger ska jag iaf få krama om henne och se hur hon bor :)

Nä nu ska jag kolla resultatet i Roomservice! (Dom nya inredningsarkitekterna suger...usch så fula saker)


Kommentarer
Postat av: Hanzii

Eller hur blev det fult?? Usch jag rynkade på näsan när jag fick se hur fult dom gjort det (alltså i roomservice) hahaha!!

2010-03-04 @ 07:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0