Rewind!

Ännu en helg är förbi...
I fredags kom Cecil, Micke och Tommy hit på middag...efter en hel del samtal till mostern min så blev risotton faktiskt ganska bra...smakade precis som hennes iaf :)
Sen blev det lite spel och en massa vin på det...

Lördagen spenderades i sängen tills jag va så illa tvungen att masa mig ner till Systemet...hade gärna stannar kvar lite längre...stor klump i magen gjorde ändå att jag inte kunde sova så det va lika bra...
Men sen bar det av till Växjö där Hannah satt och väntade på vår ankomst...körde givetvis fel fast vi hade gps haha...men Andréa va lite olaglig så vi kom fram i ganska så bra tid ändå...
Vinflaskorna (snarar bag in boxarna) korkades upp direkt sen va det bara på det igen...min mage mådde inte riktigt bra av allt vin dagen innan så jag höll mig relativt lugn...utgång va planerad men tiden gick så snabbt så rätt som det va så va det för sent för att stick in till stan...gjorde absolut ingenting för vi hade så mycket att snacka om så det va nästan skönare att stanna hemma!
Som jag älskar mina vänner...ni är mer än guld värda!

När klockan närmade sig halv fyra så va jag dödstrött...hade inte fått alltför många timmars sömn natten innan så då däckade jag i Hannahs underbart sköna säng...nu måste jag införskaffa en sån bäddmadrass som hon hade för fy va skön den va!
Imorse blev det mysfrukost, körslaget och sen somnade vi igen och vaknade lagom vid halv tre då det va dags för hemfärd!
Körde hem...och nu sitter jag här med ångest inför morgondagen...måndagsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0