Undersöker...

Idag på jobb tog jag tag i mitt konstiga mående för tillfället...jag är skittrött alltid och mår illa lite då och då...har dock avtagit sen i måndags...doktorn trodde jag var gravid (snuskiga tankar där direkt ja), men det är ju omöjligt så det är det inte...så kom en smart kollega till mig på att jag kanske borde testa mitt Hb...så det gjorde jag...men det va inte särskilt lågt, aningens lågt men inte sådär så att jag kan bli påverkad!
Så nu står jag på ruta ett igen...hoppas verkligen bara det handlar om att jag har fått för lite sömn...jag brukar bli ganska illamående när jag inte får sova!
Meen det är inte så hemskt som det låter...jag mår faktiskt väldigt bra annars!

Idag efter jobb träffade jag Andréa för en pw och joggingrunda...vi va riktigt duktiga :)
Blev hela tre varv i parken och pw på det!
Sen fick jag ta mig ner till stan och för mina sista slantar innan lön handla lite grönsaker...har varit himla duktig med maten...idag åt jag sallad och köttfärssås...igår kycklingköttbullar med sallad och lite fetaost!
Har ätit kyckling och sallad på jobb...inte druckit mina shakes för jag mår så illa av hallonsmaken...choklad är god men den är slut och det känns riktigt bra!
Ikväll ska jag göra en fruktsallad på apelsin och kiwi att ha till GA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0