Va?

Detta vädret alltså...igår sken solen, idag är det grått och trist!
Jag som hoppades att jag skulle vakna av solen och ta en pw...men nej...det regnade och då lockade inte parken så himla mycket!
Istället ställde jag mig vid spisen kl 10 på morgonen och lagade middag...idag blir det tigerräkor, champinjoner och sallad!

Om en timme ska jag till jobb...kväll idag...ska bli rätt skönt...sovmorgonen bodrog ganska mycket till att det känns helt okej att gå till jobb kl ett!
Nä nu ska jag läsa Glamour som precis damp ner i brevinkastet!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hur ser vädret ut hos dig idag? :D

2010-03-31 @ 12:32:05
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0