What about now?

Nu vet jag varför jag är så trött...mitt blodvärde va för lågt trots allt...
Så nu får jag väl gå och handla Blutsaft...hoppas det hjälper...rätt jobbigt att va såhär trött alltid...
Hoppas illamåendet försvinner då också!
Men jag ska inte klaga finns de som har det mycket värre!

Hade en riktigt bra dag på jobb igår...alltid någon som gör en glad!
Efter jobb stack jag hem till mormor och morfar...ringde runt till mamma, pappa, bror och moster som också kom dit sen blev det våffelkalas :)
Mormor gjorde svingoda våfflor!

Idag ska jag, Andréa och min moster till Tyskland och handla vin och sprit!!
Fyller ju snart år så då ska det bjudas!
Innan dess måste jag hinna städa...här ser ut som jag vet inte vad...har inte orkat röja efter förra helgen :S
Nä om man skule betala lite räkningar...kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0