Why so empty?

Påbörjar min första jobbdag av fyra inför helgen...yeah va jag ser fram emot det (not)!
Tur det är kvällar för då får jag iaf sovmorgon!

Det blev ingen lax hos mamma och pappa igår...dom tyckte synd om mig som hade ätit det två dagar i rad så vi beställde pizza...JAG VET mitt i veckan!! Sick! Men fan va gott det va!

Idag blev jag väckt av att det ringde på dörren och sen hörde jag nyckeln i låset och någon som drog i dörren så smäcken small...hej bror!
Vädret va inte alls roligt så även denna dag sket jag i att ta en promenad...och eftersom jag jobbar kvällarna nu så blir det inga pass heller :(
Vad har hänt? Var är motivationen?
Varför känner jag mig så....tom?
Dags att gaska upp sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0