Allt är relativt!

Då var denna långlediga helgen till enda...
På det igen imorgon...
Helgen har varit riktigt nice...
Fredagen bjöd på en massa vin hemma hos Carro...trevligt folk, trevlig utgång, trevlig efterfest, trevligt telefonsamtal som avslutade en helt enkelt trevlig kväll!
Utgången blev till det ställe som finns att tillgå i Trelleborg en fredag dvs A9...helt okej med folk...en del roliga faktiskt :)
Sista efterfesten ever i Carros lägenhet...helt okej :)
Och sen tog jag mig hemåt i natten!

Mådde som jag förtjänade i lördags...man är ju inte tjugo längre haha!
Lillebror slutade kl 14 och sen stack vi och handlade middag och sen blev det hans säng hemma hos mamma och pappa och en massa bra filmer!
Riktigt härligt att bara ligga i sängen och slappa hela dagen...kolla på film och bara göra inget...kvällen avslutade jag och mamma med "27 dresses"!
Och sen sova...som blev till en vanlig lördag :)
Relativitetsteorin kan ju förklara allt I guess!

Idag har jag varit en snabb sväng inne i Malmö...
Sen lämnade jag bilen ute hos mamma och pappa och fick samtidigt lite mer sömn och mat!
Nu kan jag inget annat än att längta till nästa helg igen...denna helgen jobbar jag ju så det är inget att längta efter precis! Eller helt enkelt bara leva för dagen...varför längta till något hela tiden?!
Nä nu ska jag snart krypa under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0