Awesome!!!

Som alla andra dagar har jag spenderat denna på Trelleborgs lasarett...helt vanlig dag, ganska lugn...men imorron blir det mer att göra och det känns nästan lite skönt...I know I'm crazy :P
Efter jobb blev det lite afterwork-fika med några av tjejerna...va ju så fint väder att vi va tvugna :)
Sen blev det snabbt hem och laga middag...ja jag drack ju bara vatten när vi fikade för jag ska försöka va lite duktig nu i några veckor (gärna i typ tre månader!) så jag va väldans hungrig...men jag fattar inte vad jag tänkte imorse när jag tog fram tigerräkor, bara sex stycken...och sen inget i kylskåpet eller skafferiet att ha till...så det fick bli ärtor och knäckebröd...hmm tråkig middag eller?!

Tyckte det knappast va lönt att lägga mig i soffan för då vet jag att jag garanterat somnar så det blev en timmes pw i det fina vädret istället...stannade till på AKKA-livs och hämtade ett paket från H&M...så jäkla sjukt jag hade helt glömt att jag hade beställt det...va säkert tre veckor sen...men iaf i paketet låg ett par jättesöta skor (dock med guld på och det är jag inte så glad för men ja), en grå munkjacka och ett par skitsnygga jeans...som satt som en smäck...jag menar hur stor är chansen att ett par jeans sitter så bra när man beställer dom???
Jag blev asglad och dansade en liten happydance framför spegeln när jag fått på mig dom :)

Nu ska jag snart kolla DH och Cougar Town...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0