Counting days...

Lite update sen min lediga dag kanske...
SATC 2 va inte så himla bra som jag hade hoppats på...helt okej men inte wow!
Dock jäkligt mysigt att få träffa Hannah och catcha up...vi samlades lite innan bion och käkade och snackade en massa...precis sånt som är så himla härligt!!

Igår jobbade jag och sen mötte jag upp Cecil nere i stan för att bränna pengar...och tro fan att vi brände pengar...handlade som galningar!
I min klädkammare hänger nu en ny svart stor väldigt användbar kofta, ett spetslinne, en blommig jeanskjol, en blommig jättesöt jacka, två par spetsleggings och två linnen...och en ny väska hittade jag också :)
Och jag hade kunnat handla mycket mer men med tanke på vad jag hade i klädräkningar denna månaden så fick jag hejda mig lite...ska ju kunna leva också...och få plats med allt i klädkammaren!
Storhandlade dessutom med mamsen i torsdags så nu är här en massa godsaker i kylskåp och skafferi :)

Idag har jag jobbat...dagen har gått skitsnabbt...när klockan var två kändes det som om jag hade jobbat i en timme...har verkligen haft att göra hela tiden!
När jag kom hem vid fyra la jag mig på balkongen med iPoden i öronen och somnade i en timme...fick faktiskt riktigt fin färg trots att klockan va ganska mycket :)
Sen fick jag ett ryck och städade köket...tänkte att det va lika bra att fortsätta så jag tog toan också...fullkomligt älskar Cilit bang...det får mig att vilja städa all the time (okej kanske inte alltid)!!!
Nu tänkte jag käka middag, blir Parmaskinka och melon och kanske någonting till...
Sen en film och sen blir det sängen...
Imorgon väntar jobb och sen fira mors-dag hemma hos mamma och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0