Får nog ändå säga att I'm lucky!

Nu på sistone har jag verkligen haft tur när jag har beställt kläder på internet...bara fullträffar...hämtade ett paket från La Reduote idag...två jättefina klänningar som satt som en smäck...oh så glad jag blev...och dyra va dom inte heller :)

Idag har varit en riktigt härlig dag...suttit i solen ute hos mamma och pappa...gått en lång runda med Alice nere vid stranden...inte så jätteskönt för att det blåste så jäkla kallt men ändå lite nice...och sen lagade jag middag som blev riktigt god...stekt kyckling med wokgrönsaker, ris och en jättegod sås på creme fraiche, sweet chili och vitlök :)
Nu väntar jag bara på att lillebror ska komma hem så jag kan krama honom och sen ska jag cykla hemåt...
DH och Cougar Town ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0