Fixeri!

OMG så skönt det va med sovmorgon och veta att jag inte ska iväg till jobb...
Har sovit så skönt...förutom nu på morgonen när jag vaknade av värsta mardrömmen!

Trodde jag vaknade till sol men icke...så nu ska jag ägna mig åt min lägenhet...plantera om lite blommor, vattna blommor, städa klädkammaren, ta fram sommarskor, ta bort vinterjackor, byta kantklädsel på sängen...kanske dammsuga också...och kolla lite på McLeod's döttrar!
Sen ska jag cykla hem till mamma och pappa och gå med min lilla älskling...och lämna skor til omklackning på vägen..hoppas bara han kan fixa dom :S
Tror jag får laga middag idag också som plåster på såren för att jag va så sur mot mamma igår!

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0