Freedag :)

Ledig idag :)
Va uppe jättelänge igår...kollade ju film med Boel (oh den är så underbar!) och sen satt vi och snackade om vuxensaker länge efter filmen...ja ni vet jobb och politik och sånt :)
När Boel hade gått råkade jag fastna framför datorn och kom inte i säng förrän vid halv ett...fattar knappt att jag orkade va uppe så länge haha!

Tyvärr har jag sovit riktigt dåligt inatt...tror inte jag klarar att äta så mycket skit som vi gjorde igår...och givetvis mår jag illa idag...usch...inte bra! Men jag ska sysselsätta mig hela dagen så jag kommer inte ens att lägga märke till det...är ju van nu!

Ska snart börja med klädkammaren...rensa ut skor och ta fram lite vårgrejor...
Sen blir det en fika med Cecil på hennes lunch och sen ska jag cykla bort och hämta mina skor...
Får se vad som händer ikväll...kanske film med Cecil och Micke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0