Glöm inte att andas!

Jag gör det hela tiden...slutar andas när jag går in på facebook...precis som om någon ska stå bakom mig och titta vad jag snokar på för sidor...men egentligen så är det ju inget konstigt...och snoka gör ju alla där...
Och va fan finns där att se...tolka statusar och sånt mög som ändå gör en dum i huvudet...usch nä...

Nu har jag iaf varit hos Ida och blivit fin...riktigt blond är jag igen och det känns himla skönt...kort är det också så nu slipper jag sätta upp det varje dag...eller göra flätor som dom tycker är så söta på jobb :D
Efter besöket hos Ida gick jag ner en runda till stan, handlade ett par jättefina ringar och ett armband och ett par örhänge...sen överraskade jag Cecil på hennes jobb med varsin chailatte och scones!
Så där stannde jag ett bra tag och satt och snackade...längtar som tusan till Thailand :)

Nu ska jag bara fortsätta njuta av min lediga dag...kanske läsa lite och kolla på tv...
Och försöka andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0