Happy loving!

Vilken underbar dag :)
Känner mig verkligen riktigt...ja glad är nog rätt ord...och kärleksfull av någon konstig anledning...nog bara för att min lilla älskling är här...och kanske för att det har varit helt sjukt härligt väder idag!
Haft en riktigt bra dag på jobb...haft något att göra hela tiden och gaahh jag gillar verkligen mitt jobb, I'm so right!
Efter jobb satte jag mig på balkongen i bikini och somnade givetvis...låg där i en timme med iPoden!
Fick faktiskt riktigt fin färg...kan det va solpillerna som jag tagit i några veckor nu?!
Sen kom pappa och lämnade Alice...så lagade jag lite mat, va så himla sugen på ärtsoppa men hann inte handla innan pappa kom så det fick bli broccoli, såna där gröna bönor och bacon! Alice blev väldigt glad över att jag gjorde bacon så jag fick inte så mycket själv :)

Sen gick vi en jättelång runda...upp i parken så hon fick springa lös lite (fast hon sprang inte så mycket dock den lata hunden)! Strosade vidare och jag tänkte mest på hur skönt det va att bara kunna ha t-shirt och jeansjackan uppkavlad och inte frysa...härligt!!
Hoppas verkligen det blir lika fint väder imorgon eftersom jag är ledig :)
Om solen skiner imorgon så ska vi gå direkt ut till mamma och pappa på morgonen och sen ska jag ligga i solstolen hela dagen!
Men pappa sa att det skulle bli dåligt väder, hoppas verkligen han har fel!
På kvällen imorgon blir det vin hemma hos Carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0