I'm so sick of lovesongs!

Blir lite snabb blogg...Cecil kom ju förbi och snackade i ett par timmar och nu helt plötsligt är det ju dags för sängen...fick rett ut en del världsproblem...hmm om man nu kan säga så...men skönt att snacka iaf! Eller skönt och skönt lite ont i hjärtat gjorde det väl om jag ska va helt ärlig...borde väl inte göra det med tanke på vad jag har gjort på sistone :)
Men nä nu väntar förhoppningsvis roligare tider!!
Och jag är innerligt glad att jag har så fina vänner!

Antar att jag kommer att somna så fort huvudet rör kudden...dagen har varit väldigt intensiv...jobb, hem, ut på pw och 2 km i parken (sprang hela vägen hem också!), lagade middag, dammsög, satte in lite foto och sen kom Cecil...har inte ens hunnit somna på soffan!
Blev trött bara av att tänka på hur effektiv jag varit...gonatt!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

Blomski, jag är bara ett samtal bort när du behöver mig... Hoppas du vet det?

2010-05-19 @ 23:13:15
Postat av: Cecil

Love you<3

2010-05-20 @ 11:43:44
Postat av: Jennifer

Jag vet gumman :) Du vet att jag ringer om det skulle va något! <3

2010-05-20 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0