Känner mig snuvad...

...det är slutet av maj...var är solen, värmen?
Pappa berättade idag att förra året vid samma tid badade vi i poolen...det känns rättså långt bort att bada där nu...om man inte vill frysa häcken av sig vill säga!

Helgen har som vanligt gått löjligt snabbt...
I fredags blev det lite spontan utgång...skulle egentligen dricka vin med Carro och snacka lite...men istället blev det förfest, sen A9 och efterfest på det...trevligt va det iaf :)
Eftersom det blev ganska mycket vin på fredagen så låg jag i sängen ända tills Cecil hade jobbat klart kl två och vi skulle in till Malmö...fixa mina vinglas (som givetvis inte fanns) och en tv...men någon tv blev det inte...har svårt att bestämma mig och nu får det helt enkelt vänta till jag får skattepengarna...min tjocktv funkar ju faktiskt ganska bra :)

Vi hade en riktig mysdag...käkade en sen lunch på Espresso House på Mobilia...gick lite snabt i affärer (båda va panka så det va ju inte precis kul att kolla kläder!)....hittade en tv, men köpte ingen...hem och sen bestämde vi oss för att hyra film...men när vi väl va där så va där inte någon bra...så vi handlade lite godis, gick till ICA och handlade chips och ingredienser till kladdkaka...bestämde oss för att käka ute så det blev kinamat, lite mysigt sådär! Sen bakade vi kladdkaka med cheesecake i och kollade på Avatar och käkade godis...dock va vi så proppmätta så det blev trots allt inte så mycket godis...och filmen sov vi oss igenom...eller ja iaf Cecil...jag sov nog bara en halvtimme :)
Kände mig riktigt utvilad när jag vaknade imorse...så härligt!

Idag har jag varit ute hos mamma och pappa...kollat på Kick-Ass, den va väl helt okej...myst med min lilla älskling och promenerat nere vid sjön...blåste som fan och kallt va det...men skönt att komma ut!
Pappa grillade trots det tråkiga vädret, så gott!
Nu ska jag fortsätta njuta av söndagkvällen och inte alls tänka på att jag börjar jobba tidigt fyra dagar i rad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0