Let's do this!

Jag har en liten tråkig klump i magen...både för att jag åt scones till frukost och det la sig som en klump och för att jag inte va ute och firade som alla andra igår...när jag kom hem från jobb kände jag inte alls för att fixa till mig och gå ut...nä istället blev det en film och sen somnade jag...sov dock så jäkla dåligt...vaknade flera gånger...
Fast egentligen bryr jag mig väl inte så mycket om Valborg...mest tråkigt att veta att alla man känner umgås och har trevligt och själv ligger man hemma i soffan :(

Men jag ska ta igen festandet ikväll tänkte jag...blir förhoppningsvis utgång :)
Andréa får överrraska och skrapa ihop ett gäng...eller så blir det kanske bara hon och jag och det går lika bra :)
Ska snart hoppa in i duschen sen blir det jobb...förhoppningsvis blir det en lugn kväll och såklart hämtemat när det är lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0