Like any ordinary monday...

...många måndagar på sistone har varit väldigt sega...inte för att det är måndag utan för att vi har haft så lite patienter...våra kirurger måste va riktigt skickliga och patienterna riktigt duktiga eftersom dom går hem så snabbt...skönt för dom och skönt för oss också givetvis...men ack va tråkigt det är när man inte har något att göra...städa blir det ju då istället...

Solen tittade ju fram för första gången på länge idag...så när jag kom hem från jobb drog jag på mig träningskläderna direkt så blev det en pw och 2 km i parken! Ska försöka öka lite varje vecka nu...och va duktig med träningen...nu är det ju inte så himla många månader till Thailand :S
Till middag blev det en god vaniljshake...käkade grönsaks- och köttfärssoppa till lunch...
Fick ett sånt jäkla crave efter ärtor...har haft det nu flera gånger på sistone...så jag gjorde ärtor och svamp, med tonfisk och sallad till lunch imorgon!

Nä nu ska jag kolla lite tv...försöka att inte somna...äsch har redan sovit en liten stund...men vad gör man när ögonen inte vill vara öppna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0