Nu har jag gjort mitt...

...helgen är över för min del och imorgon är jag ledig :)
Denna dagen gick också riktigt bra...
Vaknade kvart över fem pigg som jag vet inte vad...kanske inte konstigt eftersom jag gick och la mig vid tio...va på jobb redan halv sju...sen flög dagen iväg...varit en riktigt bra helg med mina fina kollegor!
Gick lite tidigare från jobb, hem och bytade om sen kom pappa och hämtade mig!
Väckte mamma på soffan med paket...och sen blev det baconinlindad fläskfilé, potatisgratäng och bearneisesås...gott eller?!!
Och kladdkaka...

Har precis kommit hem...satte fötterna i bad direkt och nu sitter jag här med fötterna inlindade i plastpåsar...hoppas dom blir riktigt mjuka :)
Efter denna helgen kan dom behöva lite vård!

Imorron blir det klippning hos fina Ida och sen vet jag inte vad dagen bjuder på...så skönt...kanske bara ska ligga hemma i soffan :)
Nu ska jag iaf kolla på en film på trean...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0