Payday!

Idag är jag ledig :)
Eftersom det är lön idag och jag varit så himla duktig och inte rört mina sparpengar vilket har resulterat i att jag inte haft ett öre nu i flera veckor så har jag en massa ärenden idag...ska storhandla med mamma, ner till stan och handla förnödenheter, titta in till Cecil och kanske fika, handla morsdags-present och ikväll blir det Sex and the City 2 med flickorna :)
Känns som en riktigt härlig ledig dag!

Jobbade kväll igår...pallade inte ta mig ut på en pw på morgonen så när jag kom hem vid kvart i tio så drog jag på mig träningskläderna och skulle ut och gå en runda...pw:n blev till en joggingrunda...jag kan helt enkelt inte bara gå längre...det är som en drog att springa...hatar det men ändå kan jag inte låta bli att göra det!
Och dessutom syndade jag på jobb och åt kaka så jag va nästan illa tvungen att ge mig ut...men skönt va det, helt vindstilla!
Sen somnade jag gott kan jag lova...vaknade imorse av att dom jäklarna höll på att borra i gatan...andra morgonen nu som jag blir väckt av dom...tack så jäkla mycket!
Nä nu ska jag betala räkningar och sen åker dammsugaren fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0