Ramlösa!

Varför har inte jag smakat Ramlösa smultron och Ramlösa rabarber? Låter ju skitgott...jag som älskar smultron...och rabarber också!!! Imorron ska jag köpa en av dom! Tänk va reklam kan göra...

Har fått tid till ultraljud nu...den 25 maj...tre veckor tills dess...helt sjukt länge..men eftersom jag jobbar på sjukhuset så har jag varit nere och pratat med dom på röntgen...får dom återbud så ska jag komma dit...hoppas verkligen dom får nått återbud nästa vecka...jag vill bara få reda på om det är bra eller inte så jag kan träna på allvar igen...pw i all ära men det är sjukt mycket skönare efter en joggingtur!

Sitter här och väntar på Boel...vi ska kolla på the Notebook...fattar inte hur hon inte kan ha sett den...den är så jäkla bra och sorglig...
Har köpt choklad, negerbullar och popcorn...guud som vi ska svulla :)

Har varit två riktigt bra dagar på jobb...gått riktigt snabbt...vilket känns så himla bra för nu ska jag ju va ledig i tre dagar...TRE DAGAR :)
Under dessa tre dagar ska det hinnas med att slappa, slappa, slappa, pw, fira lillebror som fyller 20, kanske utgång, kanske film med Cecil och Micke...lite ärende...ja och så ska jag väl städa också!
Nä nu sitter Boel här och har tråkigt...får nog sätta igång filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0