Regn ute, regn inne!

Känns verkligen som om vi hoppat över sommarmånaderna och nu är hösten här...
Regnade som attan när jag cyklade til jobb imorse...och kallt som fan rent...
Inte va det kul att gå upp imorse heller...hade hellre stannat kvar i min sköna kokong som jag gjort av täcket och bara ligga där hela dagen...med alla tankar som spökar och bara ligga där...inte ens äta...mat är för mesar!

Men jobbdagen blev iaf helt okej...va nere på röntgen och tjatade till mig en tid för ultraljud...så istället för den 25 maj blir det redan på fredag...så himla skönt...undrar vad dom ska hitta bara!
Och proverna har jag varit inne och kollat på idag och dom va bra...bara lite B12-bist men det är ju inte farligt precis...så nu är jag något lugnare!

Imorron är det röd dag...kul för alla er som är lediga...själv ska jag tjäna en massa pengar...för oss finns ju inga röda dagar...det finns bara jobbdagar eller lediga dagar...röda dagar eller storhelger är ju inget!
Men jag är inte bitter...jag är ju ledig till helgen :)

Vet ni, nu ska jag snart kolla på GA...tänka lite på min fina vän Hannah som sitter alldeles för långt ifrån mig och kollar, I miss you!
Och sen blir det sängen...klockan ringer halv sex imorgon JIPP!

Kommentarer
Postat av: Hanzii

I miss you too! Jag håller tummen på fredag min vän! <3

2010-05-12 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0