Skitdag...

...usch vilket dåligt humör jag har varit på idag...på jobb va det rätt okej...morgonen gick bra, hade alldeles för lite att göra så tiden gick ganska långsamt...sen fick jag luncha så jäkla sent, va skithungrig och det blev jag på pissigt humör av! Och maten jag hade med mig va inte god...

Eftermiddagen gick så himla segt...också ligger jag minus på flexen så jag kunde inte gå tidigare...skit!
Kom hem och stack till IKEA med mamma och Sara...stackars dom som fick gå med denna sura kärringen...mamma fick ta en massa tradigt...ibland kan man bara inte hjälpa det...kände mig som PMS 2000!
Handlade dessutom för alldeles för mycket...men fina saker...tror jag behövde det mesta :S

Har dessutom ätit alldeles för mycket skit idag...och jag vill bara kunna ge mig ut och springa...jag som va inne i ett så bra stimm tills detta jäkla skitet hos doktorn kom upp...nu vill jag bara få det gjort så jag kan komma igång igen...
Usch usch usch....nu ska jag gå och lägga mig!
Imorgon är jag ledig...skönt...ska bara gå här hemma och pilla!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0