Skoja eller?!

Världens besvikelse precis...
Har sett Bones de söndagar jag inte haft annat för mig...och hela tiden har man ju väntat på att Bones och Booth ska bli tillsammans...det har ju funnits något mellan dom hela tiden...någon kemi...men när Booth verkligen tar steget och vågar så säger hon nej...hon säger nej på allvar...nämen alltså vem skrev det avsnittet...
Fast det är klart...det är väl kanske bra att det speglar verkliga livet...oftast får vi ju inte vad vi vill och sådär lyckliga filmslut!
Men ändå...hallå!

Nä nu ska jag nog gå och lägga mig...kl nio...I know...men klockan ringer halv sex och jag kan lika bra ligga i sängen som i soffan...säkert inget bra på tv ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0