The Sky is the Limit!

Underbart att va ledig!
Vaknade redan kl 7 imorse...så jäkla skönt att bara kunna somna om...dessutom hoppade snuttis upp i sängen till mig och det va bara så mysigt!
Vid nio drog jag på mig lite kläder och gick en runda med Alice...bort till entré och hämtade ut ett paket som jag väntat på i all evighet...och köpte bullar :)
Det va så himla varmt...kunde lätt gått i bara linne och korta träningsbyxor...hade tagit på mig alldeles för mycket!

Sen mös vi lite i soffan...trodde solen skulle hålla i sig så jag kunde sola lite ute hos mamma och pappa men solen försvann bakom alla moln så istället satte jag igång att städa...toan, dammsugade och dammade!
Sen kom mamma och hämtade oss och nu är vi här ute hos dom!
Har precis varit ute och sprungit...gick först en stund som uppvärmning och sen sprang jag 2,5 km :)
Visste inte riktigt hur långt jag hade sprungit så jag fortsatte hela tiden för jag va så rädd att det skulle va för lite...haha och nu när jag mätte runda när jag kom hem visade sig att jag hade sprungit hela 2,5 km utan pw i början...det hade jag aldrig orkat i parken men det va så mycket lättare nu, hade nog kunnat fortsätta tom!

Nu ska jag se om bror har laddat ner någon bra serie eller film sen blir det middag här och lite senare vin hos Carro! Myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0