Tröttare än trött!

Hur kan man vara såhär trött när man varit långledig och dessutom tagit det lugnt både lördag och söndag!
Jag är helt slut i kroppen...öm...kan knappt hålla ögonen öppna...sov precis i en timme och ändå är jag sååå trött!
Jag hade lätt kunnat gå och lägga mig nu...men det känns lite tidigt så det gör jag inte...

Har varit en helt vanlig dag på jobb...inte utarbetad precis...
Sen hem och direkt till parken...fick till 2,8 km jogg idag...de två sista 400m varven körde jag hopprep mellan så det va väl därför jag orkade...men riktigt skönt va det iaf...trots att det regnade lite när jag gav mig av!
Sen blev det som vanligt sallad...idag med kycklingköttbullar till...
Nu ska jag kolla GA på datorn eftersom jag jobbar på onsdag...och försöka att inte somna med datorn i knäet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0