All I want for Christmas...

...är ju du!! Och att snön ligger kvar!
Ja jobbekvällen igår va lugn...burkar inte ha så lite patienter en fredagkväll...men man får ju passa på och njuta när det är lugnt!
Jag julpyntade och tog fram alla ljusstakarna igår här hemma och sen när jag kom till jobb så julpyntade jag där också...men när jag tog fram julkrubban tyckte min arbetskamrater att det va lite väl tidigt...men när man ändå är igång så :)

Idag vaknade jag tidigt...fixade mig snabbt och gick ner till stan...handlade bullar, Oboy och lussebullar :)
Så nu har jag myst som in i på morgonen...gått här och plockat och fixat och nu är här så fint hemma...har aldrig varit så julmysigt som här är nu :)
Snön fortsätter iaf vräka ner...kanske blir det bara jag på jobb ikväll...dom andra bor ju ganska långt utanför stan...jaja 25 patienter själv klara jag väl :D
Nä nu ska jag dra på mig alla ytterkläderna...dags att pulsa till jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0