Brandbil, den svarta och nya klackar!

Mina nya rutiner är tydligen att somna tidigt och vakna tidigt...wtf...
Va på bio igår med ett helt gäng vänner...HP va braaa...kommer inte riktigt ihåg vad som hände i boken men filmen va iaf bra, nu skulle den andra filmen kommit ut meddetsamma...
Efter filmen stack jag hem och la mig i soffan med filten...satte på Anastasia (tecknat äger!!!) men somnade innan klockan hade hunnit bli elva...

Ikväll ska jag dock hålla mig vaken lite längre :)
Blir förfest, troligtvis hemma hos Coffe...dricka brandbil och köra lite Just Dance på Wii :)
Sen blir det utgång, dansa lite på vanligt dansgolv...ingen strand och inga strippstänger :P
Nu ska jag packa in mig i mina filtar och ligga här i soffan och kolla film hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0