Ett litet snett leende kanske...

Imorse kl 5.30 ringde min mobil...hjärtat i halsgropen, men det va bara lillebror :(
Han va ganska så tankad och ville ha sovplats...men givetvis! Min klockan skulle ändå ringa en halvtimme senare så vad gjorde det om jag fick gå upp lite tidigare...bäddade ner honom och fixade till mig själv!
Kom i god tid till jobb och sen började en av dom lugnaste dagarna på jobb på länge...jag hade fyra patienter som iprincip klarade sig själv...men vi fick gjort en massa annat...och jag hade ett leende på läpparna mest hela tiden :)

Nu sitter jag här ute hos mamma och pappa...ska få lite middag och sen ska jag hem och mysa hos mig själv! Imorgon är det jobb igen...ska in till Malmö på någon utbildning om trycksår, kan bli ganska intressant hoppas jag!
Nu ska jag se om där finns nått nytt avsnitt ute av Glee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0