Favorite Holiday!!

Idag har min lediga dag verkligen gått i julmysets tecken!
Vaknade sent för en gångs skull...efter frukosten så satte jag igång och sätta upp ljusstakar och ta fram julpyntet! När jag var mitt uppe i allt så ringde mamma och undrade om jag ville följa med ner till stan...eftersom jag redan hade planerat att sticka ner en runda så följde jag givetvis med henne...fick handlat en julklapp och en sak till julklappsleken och lite annat som behövdes!

Följde med mamma hem...gick en runda i snön med älskisen! Här är så vackert ute nu när det är vitt...funderade på hur snart jag kan köpa mig ett hus här ute...tänk om jag aldrig får råd att flytta ut här, hemska tanke! Någonstans i områdena här runtomkring vill jag bo "när jag blir stor"! Om jag någonsin får barn vill jag att dom ska växa upp här...åka pulka på backarna, åka skridskor i hagen och ha havet nära!
Jaja iaf när jag hade gått med puppisen så drack jag och mamma glögg och åt lussebullar...tittade i tidningar med jultips och snackade skit!

Nu har pappa kommit hem, står och lagar mat, så sen blir det pannbiff med lök och svartrötter :) Gott!!!
Imorgon börjar min jobbhelg...känns helt okej...längtar så mycket till tisdag så jag hoppas helgen går snabbt...för då ska jag och farmor till Tyskland och gå på julmarknad!
JAG ÄLSKAR JULEN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en mysig och julig dag! :) Min jobbehelg börjar också imorgon :/ fre lör sön mån! längtar också till tisdag då man är ledig!

2010-11-25 @ 17:02:47
URL: http://feelthewayifeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0