Justerar mig

Kände mig inte alls jetlaggad igår, förutom när moster undrade när jag skulle sluta prata för då tyckte hon jag gick lite på högvarv! När klockan va halv tio så kunde jag knappt hålla ögonen öppna så då kröp jag ner under mitt nya supervarma gosiga täcke och somnade direkt...vaknade kl 7 imorse pigg som en lärka :)
Gick direkt ner och kollade om det fanns tvättid och nu har två maskiner redan gått!

Kändes lite konstigt och ensamt att vakna imorse...ingen som låg bredvid eller som fanns i en säng bara två steg bort...skönt men samtidigt ensamt! Knäckebröd med kalkon och tomat va alldeles underbart efter att ha ätit toast och yoghurt i tre veckor! Men inte samma känsla att äta frukost i soffan framför tv:n i mjukis och med filten som att sitta i bikini och klänning nere vid stranden!

Idag väntar storhandling med mamsen...kylskåpet och frysen behöver verkligen fyllas på!
Sen fika med Andréa och Carro och ikväll bjuder pappa på sin goda spagetti och köttfärssås :)
Nu ska jag ner en runda i tvättstuga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0